Condemnem l’atac terrorista i actuem per la pau i la solidaritat

Ahir, 17 d’agost Barcelona i Cambrils van partir un atac terrorista, on han estat assassinades 13 persones i hi ha hagut més d’una vuitantena de persones ferides. Rotundament, condemnem aquests fets que causen tant dolor.

Així mateix, volem manifestar el nostre condol i suport a les víctimes i els seus familiars i amics. I volem fer una crida a la ciutadania, a les institucions i partits que aquests atacs no siguin un justificant per crear més odi i racisme. Ara més que mai, hem de seguir treballant en la defensa dels drets humans, la pau i la solidaritat. Donant resposta a les desigualtats socials i entre totes i tots crear una societat més justa i equitativa.

Per tot això, ens sumem a la concentració, avui divendres 18 d’agost, a les 12 h a la plaça de Catalunya convocada per l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya amb el suport d’entitats i moviments socials.

La pau sempre ha de ser la resposta!