slide_interiror_23

PUBLICACIONS

Butlletí Gener 2018

Noves aliances amb empreses

En aquest butlletí volem destacar les noves aliances creades amb empreses que tenen un esperit solidari i de compromís social. Apostar per la Responsabilitat Social Corporativa és una manera de tenir en compte la creació de riquesa i treball sense posar en perill les necessitats socials i mediambientals de la societat i contribuir a un desenvolupament sostenible.

56e343bd-81ab-4da6-a9e6-89461724b3a2

La Chinata Barcelona aposta per la RSC a través d’un dels seus productes. Per cada venda de les NOVES CÀPSULES de AOVE donarà 2€, els quals aniran destinats a formacions en tècniques agrícoles a dones camperoles. Apropa’t a una de les seves botigues i participa en aquesta causa solidària!
Botigues: Comte Borrell 65 / Passeig del Born 11 / Carrer dels Angels 20.
www.lachinata.es

0a70bc5d-3063-4baf-b073-81f87542badf

Voleu viatjar d’una manera sostenible?
Us convidem a conèixer l’agència de viatges Tarannà, viatges amb sentit. Per cada client que vingui de la Fundació Guné donaran el 50% del benefici per als projectes de cooperació que portem a terme a la Regió de Kolda, Senegal. Entreu a la seva web i gaudiu d’un viatge amb sentit!
www.taranna.com

_________________________________________

Altres notícies

0c4c54c9-6a3c-4e09-8c58-96abc1e2a127