slide_interiror_23

PUBLICACIONS

Butlletí Gener 2018

Anímate a donar 5 euros más

Comencem un nou any amb molta il·lusió per seguir treballant al costat de tantes persones que dia a dia demostren la seva fortalesa i valentia per aconseguir una vida digna. Persones que tot i les enormes dificultats que tenen per sobreviure mai perden l’alegria i l’esperança. Motor què ens ajuda a seguir creient en la tasca que fem. I en aquest inici d’any volem agrair a tots els organismes públics, entitats socials, empreses i donants la seva confiança per seguir un any més al nostre costat.

NOTÍCIES

Nou projecte de governança a la ciutat de Kolda

bul ajuntament gener 2018

S’inicia el projecte “Enfortiment de la participació de les organitzacions de la societat civil en la gestió de les polítiques públiques a Kolda”, finançat per l’Ajuntament de Barcelona. El projecte compta amb els socis locals Forum Civil i l’Association Guné i té com a objectiu millorar la governança local i la participació ciutadana a la ciutat de Kolda. Més informació