slide_interiror_11

Títol: Projecte de capacitació i enfortiment de les organitzacions femenines per una millor autogestió del desenvolupament socioeconòmic en entorn rural.

Any: 2015/2016

Objectiu: Contribuir a l’emancipació de la dona en zones rurals mitjançant el reforç en alfabetització, formacions en tècniques agrícoles, i suport a les seves cooperatives.

Beneficiàries: 900 dones i les seves famílies.

Impacte:

• El projecte ha permès estructurar i legalitzar 30 agrupacions de dones.
  • S’ha contribuït a garantir i facilitar l’accés de les dones als recursos econòmics, productius i comercials, i el control i l’ús d’aquests.
  • S’ha enfortit el teixit econòmic, les capacitats productives i la diversificació d’iniciatives econòmiques sostenibles de 30 agrupacions de dones.
  • Hem facilitat l’accés de les 30 cooperatives a fons de finançament local.
  • Les dones beneficiàries dels crèdits han augmentat els rendiments de les seves collites i s’han reduït els casos de desnutrició infantil crònica.

Finançat per: Ajuntament de l’Hospitalet del Llobregat
Logo_Ajuntament