slide_interiror_4

Transparència

ELS COMPTES CLARS

En aquest context actual de crisis de confiança envers les ONG, cal ser transparents; per això, és una oportunitat per donar visibilitat a la feina ben feta i ser coherents amb els nostres valors. La Fundació Guné actua incorporant la cultura de la transparència per crear vincles sòlids amb la societat civil i generar més confiança social.

Documents descarregables:

1. Política de transparència de la Fundació Guné. La transparència i la rendició de comptes són dos aspectes claus per mantenir la confiança i la credibilitat de la societat en les ONG.
  2. Codi Ètic. Un aval de fiabilitat i transparència. La Fundació al ser membre de la Federació Catalana d’ONGD accepta el Codi ètic i de conducta d’aquest organisme, document que facilita estàndards i pautes mínimes de transparència i garanteix el seu compliment davant la ciutadania i les administracions.
  3. Codi de conducta per al desenvolupament del Fundraising a Espanya. Es tracta d’un conjunt de principis i valors, que des de l’ètica, orienten l’exercici professional de la captació de fons, amb independència de l’àmbit d’actuació pel qual s’estigui recaptant fons.
  4. Informes d’auditories
    Any 2016