8 de Març, Dia Internacional de la dona

Pel 8 de Març, sortim al carrer, a reivindicar els drets de les dones, dins la seva complexitat i diversitat. Ens manifestem per dir prou al patriarcat, prenent consciència de totes les vulneracions i discriminacions creuades que viuen moltes dones, no només pel seu gènere sinó també pel seu origen, color de pell, religió, estatus social, orientació sexual i una llarga llista, la qual, ocasiona un mur cada cop més alt per poder viure en dignitat. Per elles i per totes, hem de cridar ben fort i sobretot treballar, conscienciar, sensibilitzar, dialogar… i a través de l’entitat cada dia, amb molta humilitat, dediquem els nostres esforços tant a la regió de Kolda com a Catalunya, perquè les dones tinguin accés als seus drets bàsics, perquè tinguin accés al treball digne, a ser coneixedores i transmissores dels seus drets pel canvi de mentalitats, per caminar cada dia cap a societats més justes, equitatives i sostenibles.

Perquè les petjades de les persones que caminen juntes, mai s’esborren!

Feliç dia de la Dona!