8 de Març! Feliç Dia Internacional de la Dona!

Avui, 8 de Març, dia Internacional de la Dona volem donar les gràcies a totes les dones del món que a través de les seves veus, lluites, reivindicacions, manifestacions i entrega plena han obert el camí cap a la igualtat de gènere. Nosaltres estem aquí per continuar el camí, un que s’escriu cada dia, sensibilitzant, formant i fomentant el canvi de comportaments cap a una societat feminista i antiracista. Feliç dia de la DONA!

foto expo 4

I per aquest dia,  l’alumnat de 4rt d’ESO de l’Institut Miquel Tarradell de Barcelona han creat una exposició on es mostren històries de lluita i superació de dones del seu entorn. Acció emmarcada dins el programa d’Aprenentatge i Servei finançat per l’Ajuntament de Barcelona “Recreem el món – Fent camí cap a l’equitat de gènere”

Coneix les històries