Campanya Mundial per l’Educació

Des que es va decretar l’estat d’alarma per la pandèmia del COVID-19 i van tancar els col·legis s’han evidenciat les desigualtats de l’alumnat tant a Espanya com en la resta del món. No sols en les desigualtats tecnològiques i de connexió, també en les socioeconòmiques, en l’alimentació bàsica, en una llar digna… És per això, que ens hem volgut sumar a la Campanya Mundial per l’educació per a defensar una educació equitativa i que en la situació actual es posi en valor l’aprenentatge emocional i les experiències que els nostres nens i nenes i joves estan vivint per a fer-los més competents en valors i en empatia i perquè siguin més resilients.

La campanya:
Què estàs aprenent en aquests dies de confinament sobre l’educació? Aquesta és una de les preguntes que llança la Campanya Mundial per l’Educació perquè la societat pugui reflexionar en aquests dies d’aïllament, i compartir en xarxes socials el seu millor aprenentatge a través d’un text, una foto o un vídeo utilitzant #LaMejorLección

Entra https://cme-espana.org/ ,descobreix i comparteix la teva experiència!