CAMPANYES SOLIDÀRIES

EMPODERA A UNA DONA I MOURÀS UN MÓN

La història ens ha regalat grans dones que amb la seva lluita han aconseguit canviar les normes de la societat del seu temps. Són dones capaces de defensar cada dia els interessos del seu entorn amb valentia i perseverança.

CHECK-IN FOR AFRICA

Des de Fundació Guné hem llançat la campanya “Check-in for Africa” dirigida a establiments hotelers; l’objectiu de la qual és donar suport al finançament de projectes enfocats al dret a l’educació i a l’alimentació de les poblacions rurals de la regió de Kolda.

TEAMING

Amb l’objectiu de recaptar fons per afavorir el dret a l’alimentació del nens i nenes que viuen a zones rurals hem creat un grup TEAMING.