im eco resort

Cerdanya Eco Resort col·labora amb la Fundació Guné a través dels “Socials Cerdans”

I us preguntareu, que són els “Socials Cerdans”? És un projecte social creat pel Cerdanya Eco Resort per transformar una acció sostenible feta pel client en una donació a una ONG. Durant els mesos d’Agost, Setembre i Octubre, Fundació Guné serà una de les ONG’s beneficiàries dels Socials Cerdans.

Us animem a conèixer el Cerdanya Eco Resort per gaudir d’un entorn natural  i participar en els Socials Cerdans.  Iniciatives com aquestes contribueixen en la creació d’un món millor.

Moltes gràcies a tot l’equip del Cerdanya Eco Resort pel vostre compromís amb el medi ambient i la societat!

Web: www.cerdanyaecoresort.com

Informació del projecte: www.cerdanyaecoresort.com/cerdans-socials