Comunicat Fundació Guné – Coronavirus Covid-19

Primer de tot us volíem enviar un missatge de suport i ànim davant aquesta difícil situació que hem d’afrontar, en la qual, és a través de l’actuació responsable de tothom que aconseguirem tirar endavant.

D’acord amb les instruccions que estableix el Govern davant la pandèmia pel Coronavirus Covid-19, l’equip de Barcelona seguirà amb l’activitat mitjançant el teletreball i l’oficina romandrà tancada fins a nou avís.

Per a contactar amb nosaltres:
Mònica – projectes@fundaciogune.org – T. 678527997
Anna – info@fundaciogune.org – T. 633425948
Amanda – comunicacio@fundaciogune.org – T. 638439657

Així mateix informar-vos que el Govern de Senegal ha ordenat el tancament de les escoles i universitats durant tres setmanes així com la cancel·lació de les celebracions massives. A l’oficina de Kolda es manté l’activitat reforçant les mesures higièniques.

En moments de crisis, més que mai, hem de fer costat als més vulnerables.

Molts ànims!