Dia Internacional contra la violència de gènere

2 text i foto cat

Avui, 24 de Novembre, Dia Internacional contra la violència de gènere. Una data per recordar a totes les dones que han sofert violència de gènere, i dir-los, que dia a dia, seguirem treballant perquè aquesta realitat deixi d’existir. Per això, creiem que la força del canvi està en les futures generacions, en formar  persones lliures que visquin en entorns de pau, amor i solidaritat.

Des de la Fundació Guné emprenem projectes tant a Senegal com a Catalunya que donen resposta a les desigualtats que viuen les dones. Actuant en l’àmbit educatiu formal i informal i fent accions de mobilització social per canviar els codis culturals que perpetuen les discriminacions.

Si voleu conèixer la situació de vulneració que viu la dona a tot el món, tenim un espai d’informació i reflexió per entre tots i totes trobar nous horitzons que ens portin a l’equitat de gènere. Entra, informa’t i implica’t: www.recreemelmon.org