EL NOSTRE OBJECTIU

Tots els projectes es regeixen pels següents principis:

• El principi de col·laboració i complementarietat entre les nostres accions, els poders públics locals i les iniciatives de les poblacions on treballem.
  • El principi d’eficàciaeficiència i de responsabilitat en l’aplicació dels projectes i actuacions que utilitzen recursos públics i privats per dur-los a terme.
  • Els projectes tenen com objectiu transversal la promoció del desenvolupament humà sostenible amb un clar enfocament dels Drets Humans i equitat entre dones i homes.
  • Els beneficiaris directes sempre són subjectes actius i protagonistes en el procés de canvi de la seva pròpia realitat social, són agents de desenvolupament.
  • Els projectes han de crear una dinàmica que permeti aprofitar al màxim els recursos materials, tècnics i humans de les comunitats per al seu propi desenvolupament socioeconòmic

MISSIÓ, VISIÓ, VALORS

MISSIÓ

Acompanyem processos de desenvolupament amb
enfocament de Drets Humans, gènere i desenvolupament socioeconòmic, fomentant la co-responsabilitat i la participació activa dels beneficiaris i beneficiàries en el seu propi desenvolupament.

VISIÓ

En l’àrea de cooperació, la nostra visió de cara el 2025 és incrementar el nostre compromís amb la promoció del respecte, protecció i garantia dels drets humans a l’educació, la salut, i a l’alimentació de les poblacions senegaleses que no els tenen garantits.

Dins l’àrea d’educació per al desenvolupament (EpD) la nostra tasca és de sensibilització, educació i incidència per a una ciutadania més activa i compromesa per eradicar les discriminacions, els estereotips i la desigualtat per raons d’origen o gènere.

VALORS

Partint del nostre compromís amb la defensa dels drets humans, especialment amb els drets econòmics i socials, entenem que és un deure treballar perquè totes les persones tinguin garantits aquests drets.

Per tal d’aconseguir-ho, actuem simultàniament des de diferents àrees: executant projectes de cooperació per al desenvolupament i d’educació per al desenvolupament i duent a terme campanyes de comerç just.