ELS COMPTES CLARS

En aquest context actual de crisis de confiança envers les ONG, cal ser transparents; per això, és una oportunitat per donar visibilitat a la feina ben feta i ser coherents amb els nostres valors. La Fundació Guné actua incorporant la cultura de la transparència per crear vincles sòlids amb la societat civil i generar més confiança social e institucional.

Balanços

201720182019 2020 – 2021

Comptes de pèrdues i guanys
2017201820192020 – 2021

Altres documents:

Política de transparència de la Fundació Guné.

La transparència i la rendició de comptes són dos aspectes claus per mantenir la confiança i la credibilitat de la societat en les ONG.

Codi Ètic.Un aval de fiabilitat i transparència.

La Fundació al ser membre de la Federació Catalana d’ONGD accepta el Codi ètic i de conducta d’aquest organisme, document que facilita estàndards i pautes mínimes de transparència i garanteix el seu compliment davant la ciutadania i les administracions.

Codi de conducta per al desenvolupament del Fundraising a Espanya.

Es tracta d’un conjunt de principis i valors, que des de l’ètica, orienten l’exercici professional de la captació de fons, amb independència de l’àmbit d’actuació pel qual s’estigui recaptant fons.

Pla de voluntariat

PLA DE VOLUNTARIAT DE LA “FUNDACIÓ P. GUNÉ”

Política de gènere

Política de gènere de l’entitat FUNDACIÓ GUNE