Entrega d’aliment a famílies vulnerables de Canovelles

Des de la Fundació Guné hem anat observant amb preocupació l’impacte que la pandèmia del COVID-19 està tenint sobre les famílies en situació de major vulnerabilitat a Catalunya i sobretot als barris i poblacions amb les rentes mínimes més baixes. Fruit d’aquesta situació, després de les reunions portades a terme amb les entitats del territori, junt amb ADIS (Associació de Dones Migrants Subsaharianes) vàrem decidir obrir una nova línia d’acció per donar resposta a una de les necessitats de les famílies, tenir accés a l’alimentació.

95181324_3062017633837719_5662629636329177088_o

S’ha creat una xarxa col·laborativa entre empreses i productors/es de la zona del sector i persones voluntàries, com NDeye Sylla, que ha cedit part del seu magatzem, al costat de la seva botiga d’aliments africans, o Moussou Sylla fent la recollida i organitzant el repartiment, des de la qual, fins a dia d’avui s’ha pogut fer entrega d’aliment a més de 300 famílies.

Les empreses i productors/es que han fet donacions en espècie han estat: Biocop, Natursoy, Küik, El Rebost del Pou Calent, Idilia Foods, Nur Orgànic, La Kosturika, El Rave Negre i Naranjas Eco.

Seguim!