Entrega de diplomes a 260 dones de la regió de Kolda

IMG_5266260 dones formades en 6 centres d’alfabetització oberts per Guné en els municipis de Dioulacolon i de Saré Bidji han rebut el seu diploma. Aquest lliurament de diploma s’inscriu en el marc del projecte d’emprenedoria femenina executat durant catorze mesos per Fundació Guné i Association Guné Kolda, gràcies al suport de Fundació Alimerka.

El projecte a més de l’alfabetització funcional ha desenvolupat xerrades sobre temes com els drets de les dones, la salut materna i infantil, formacions en nutrició i en tècniques culinàries a base de productes locals. Al seu torn, s’han creat tres hortes comunitàries equipades amb pompes solars i material agrícola i s’han dut a terme formacions en tècniques de cultiu ecològic i en comercialització de productes.

En paraules de la representant de la cooperativa de dones Bodoyel Abdoul “aquest projecte està canviant les condicions de vida de les poblacions”.

Us deixem amb la notícia publicada per Kolda News! Veure notícia