FEM UN ACOMPANYAMENT SOCIOLABORAL

Moltes persones migrades que viuen a Barcelona i àrea metropolitana es troben en una situació de vulneració de drets a causa de la situació d’indefensió jurídica que els priva de l’exercici de la seva ciutadania.

Fem un acompanyament integral en tots els aspectes de la persona per a l’accés a un habitatge digne, l’accés a la salut i a l’alimentació saludable, l’inserció laboral i integració comunitària, l’acompanyament sociojurídic i l’aprenentatge de les llengües vehiculars.

Accions destacades

• Des de l’inici del programa al setembre de 2021 estem acompayanyant a 30 persones.

• Realització de 140 entrevistes d’acollida i seguiment.

• Obtenció del permís de residència i treball a 6 persones.

• Lloguer d’un habitatge social per a 6 persones.

• Realització de 20 formacions en oficis i mòduls d’integració.

• Realització d’activitats d’integració a l’hort comunitari a través de formacions, capactiacions, assemblees participatives i activitats de caire cultural.