FOMENTEM L’EQUITAT DE GÈNERE I L’APODERAMENT FEMENÍ

La violència contra les dones per raó de gènere és una realitat tant a Catalunya com a arreu del món. Les causes estructurals que la provoquen són múltiples  i  tenen un denominador comú: la persistència d’un sistema de dominació patriarcal en el que resisteixen normes pràctiques i tradicions culturals adverses per a les dones.

Treballem perquè les noies i dones tinguin les eines i les capacitats necessàries per revertir situacions de discriminació i violència per raó de gènere des d’una mirada interserccional i prenguin part dels espais decisió. També sensibilitzem i formem al seu entorn per  poder revertir la reproducció de les narratives socioculturals hegemòniques a fi de proposar models alternatius de relacions socials no sexistes i no discriminatòries que suposin la modificació radical de l’ordre social patriarcal.

PROJECTES DESTACATS

TEIXINT VEUS DE DONA
Teixint veus de dona

Treball d’apoderament personal i col·lectiu a dones d’origens i realitats de vida diversos que han patit o pateixen una situació de violència per raó de gènere i la seva intersecció amb d’altres com per raó d’origen, religió,orientació sexual, entre d’altres a través a través de l’us de la veu, el cant, el moviment corporal i l’escriptura terapéutica.

Dones lidereses, dones de futur

Apoderar al col·lectiu de dones provinents l’Àfrica Sudsahariana que pateixen desigualtat i violència per raó de gènere perquè tinguin les eines i les capacitats de revertir les seves situacions i formar part dels espais de decisió comunitaris per afavorir el seu ple desenvolupament.