Formacions a la joventut per una ciutadania activa a la ciutat de Kolda. Senegal

5M0A8190Per contribuir a crear una consciència social i ciutadana entre els i les adolescents i joves de la ciutat seguim creant espais formatius per fomentar entorns d’aprenentatge que estimulin la participació i la convivència ciutadana a través dels Clubs CICA (Clubs d’Integritat i de la Ciutadania Activa) que existeixen en els centres de secundària de la ciutat de Kolda, on s’aproxima a la joventut en els conceptes de drets i deures i també per aquells que tenen un major interès envers els afers públics i la política donar-los les eines i els coneixements per participar-hi més activament.
El primer pas per mobilitzar la joventut és que estiguin informats, únicament així podran ser més actius i actuar amb consciència sobre la importància del seu paper en la societat.
L’acció s’emmarca dins el projecte finançat per l’Ajuntament de Barcelona “Fomentar el bon govern i la participació ciutadana a la ciutat de Kolda (Fase II)”.