Fòrum Barcelona 2022

L’Associació Humanitària contra l’Ablació de la dona africana, AHCAMA, i la Fundació Guné us convidem a participar al Fòrum Barcelona 2022 que té com a títol “Veu de les dones africanes contra la violència de gènere” que tindrà lloc els dies 28 i 29 d’octubre a l’Hotel Santos Porta Fira, Pl. d’Europa, 45, l’Hospitalet.

La violència contra les dones i les nenes és un dels abusos contra els Drets Humans més comuns en el món. Algunes dades il·lustren aquesta realitat: el 35% de les dones i nenes sofriran alguna violència física al llarg de la seva vida. Es calcula que 130 milions de nenes i dones han sofert la Mutilació Genital Femenina. Més de 700 milions de dones es van casar quan encara eren nenes. Qui són víctimes d’això, pateixen greus conseqüències físiques i psicològiques, a curt i llarg termini, impedint la seva participació plena i igualitària en la vida en societat.

Amb aquest Fòrum, AHCAMA i Fundació Guné ens hem proposat donar veu a les dones que treballen en terreny sobre la prevenció i lluita contra la violència de gènere per a crear una aliança de moviments feministes i de Drets Humans entre Àfrica i Europa en vistes d’una cooperació tècnica i formular solucions innovadores en matèria de violència per raó de gènere que es traslladaran en una fulla de ruta denominada “Declaració Àfrica-Europa contra la violència per raó de gènere i un pla d’acció 2022-2025.

PROGRAMACIÓ I INSCRIPCIONS

Us esperem!