Fundació GUNÉ juntament amb COCORO llancem la campanya “Juntes movem mons”

1

Mou-te pel Dia Mundial de la Salut participant en la campanya “Juntes movem mons”. Des d’avui 3 d’Abril fins al 10 d’Abril Cocorointim donarà 1€ per cada article venut per a pagar els productes d’higiene femenina de 50 noies de dos instituts de la ciutat de Kolda, a Senegal, i assegurar la seva permanència a l’escola. A Kolda, l’índex d’abandó escolar de les noies és molt elevat. Una de les causes és la falta de recursos que no els permet comprar productes d’higiene femenina i cada mes durant el període de la menstruació falten 4 o 5 dies a classe.

Compra els teus Cocorointim – http://bit.ly/2VbijUe i mou-te pel Dia Mundial a la Salut.

Cocorointim és una empresa tecnològica, feminista i amb consciència ecològica. Fa recerca de teixits tècnics innovadors i desenvolupen productes que ajuden a millorar el dia a dia de les dones, alhora que s’involucren en projectes socials que afavoreixen la igualtat de gènere. Els seus productes contribueixen a millorar la sostenibilitat del planeta. Amb les calces Cocoro® es minimitza l’ús de compreses i tampons, que any rere any generen tones de residus no reciclables.

Coneix la campanya

Un pensament sobre “Fundació GUNÉ juntament amb COCORO llancem la campanya “Juntes movem mons”