Jornada “L’assignatura pendent”. Migració, gènere i educació

Fundació Guné us convida a la jornada de presentació dels resultats de la recerca “Causes de la vulneració i gaudir del dret de les noies d’origen sudsaharià a una educació de qualitat i lliure de violència” que tindrà lloc el dimarts 12 d’abril de 2022 a les 10h a la seu de la Fede. Durant la mateixa es portarà a terme una taula rodona amb membres representants d’altres comunitats com la xinesa, filipina, pakistanesa i marroquina, per parlar sobre l’educació completa i de qualitat a Catalunya.

L’estudi, realitzat per al Centre d’Estudis Africans i Interculturals, forma part d’una de les accions d’EpD del programa finançat per l’Agència Catalana de Cooperació que té com a títol “Dret a una educació de qualitat i lliure de violència a la ciutat de Kolda, Senegal”.

Us esperem!