la dona

La dona, teixint cultures

Projecte que vol donar resposta a les situacions de discriminació i vulneració de drets que viuen les dones migrants a Catalunya. Mitjançant la creació d’espais interculturals es pretén contribuir a visibilitzar diverses formes de fer, pensar i ser de les dones migrants per apropar a la ciutadania aquestes realitats i propiciar la cohesió social.

Accions principals del projecte: Tallers dirigits a dones diverses per promoure el diàleg i la interculturalitat, realització de peces audiovisuals creades per les pròpies participants, projeccions i taules de debat i creació de notícies pel portal web i facebook del projecte per sensibilitzar a la ciutadania en temes relacionats amb el gènere i les migracions.

El projecte es porta realitzant des de l’any 2012. Us convidem a entrar a la web i facebook del projecte i conèixer més a fons les activitats que desenvolupem www.teixintcultures.com , www.facebook.com/ladonateixintcultures

Entitats col·laboradores: Associació Intercultural Llatins per Catalunya, Apropem-nos, Invia, ADIS, AHCAMA

Amb el suport de:
ayuntamiento-barcelona-logo-vector    descarga (1)     La_Caixa-Obra_Social-316x90