Marxa ciutadana per al dret a una educació de qualitat i lliure de violència

manife p

Aquest dissabte 16 de març junt amb el nostre soci local Association Gune de Kolda es va organitzar una marxa ciutadana on van participar més de 1.000 noies i nois d’entre 12 i 16 anys per reivindicar el dret a una educació de qualitat i lliure de violència.

A Senegal el 50% de les noies abandonen els estudis durant l’ESO o el batxillerat per les vulneracions i discriminacions que viuen per raons de gènere, com són els matrimonis forçats i concertats durant l’adolescència, els embarassos precoços, les violacions dins les aules o per la pobresa de les famílies.

L’acció s’emmarca dins del projecte finançat per l’Agència de Cooperació al Desenvolupament “Dret a una educació de secundària de qualitat i lliure de violència a la ciutat de Kolda, Senegal (Senegal)”.

manifestacion 1 manifestacion 3