slide_interiror_23

Butlletí Setembre 2018

feec2b66-b25c-4933-b5c5-0c26c27d0f90

Arriba CineMigrante a la ciutat de Barcelona

Un any més ens sumem al col·lectiu CineMigrante per fer realitat la 5a Mostra Internacional de Cinema i formació en drets humans de les persones migrants. Del 2 al 7 d’octubre es projectaran, de manera gratuïta i arreu de la ciutat, una trentena de pel·lícules acompanyades de seccions especials, tallers, exposicions i taules de debat sobre la temàtica migratòria.

Sota l’eix central “Les vides negres importen”, cineastes com el raper i director francès Abd al Malik o el jove argentí César González presentaran pel·lícules on denuncien, en primera persona, el racisme econòmic, institucional i cultural a la nostra societat. S’exhibirà una retrospectiva de Billy Woodberry, director que als anys 70 va formar part del moviment L.A. Rebellion de cinema negre independent a Califòrnia i un dels referents més importants del Black Cinema.

També s’ha volgut posar el focus sobre la necessitat de treball i les vides precàries, la principal causa de la migració arreu. Per a parlar-ne el convidat estrella és Aboubakar Soumahoro, líder sindical italià-ivorià dels sindicats de base dels camps agrícoles del sud d’Itàlia.

Aquesta Mostra ha estat possible gràcies al suport de l’Ajuntament de Barcelona, Centre Cívic Pati Llimona, Casal del Barri del Pou de la Figuera, Goethe Institut, Institut Français, Consulat Général de Suïsse, Zumzeig Cinema.

Tota la informació a:
www.cinemigrante/barcelona/2018
Programació dia per dia

_________________________________________

Construcció d’una nova aula amb el suport de logo_ING_FNGe4308595-870d-4f56-8acc-7bc006e4cb2b

A moltes zones rurals de Senegal, les escoles no tenen les infraestructures adients per poder garantir un bon aprenentatge de l’alumnat. Era el cas de l’escola de Saré Lountang, situada a un poblat rural al sud de Senegal, que estava feta de palla.

Feia temps que la població intentava trobar la manera de fer una construcció adequada i ha estat aquest estiu, que gràcies a l’empenta de diferents actors i el suport econòmic de la Fundació Nuria Garcia la nova escola és una realitat.

Una acció a favor del dret a l’educació per a tothom!

Noves aliances

Aquest estiu ha vingut acompanyat de noves col·laboracions amb diferents establiments hotelers què han confiat en la tasca què fem per millorar la qualitat de vida de les poblacions rurals del sud de Senegal.

8dcd2557-7b32-4911-9cca-45b5ec4d862a

L‘Hotel Can Cuch s’ha sumat a la campanya “Una habitació amb causa”. Una de les habitacions de l’hotel ha estat escollida com habitació solidària i part dels beneficis es destina als projectes d’alimentació i nutrició que portem a terme al Senegal.

Can Cuch es troba enmig del Parc Natural del Montseny. És un hotel amb molt d’encant, construït sobre una masia catalana amb més de mil anys d’història, envoltada de pastures, imponents boscos d’alzines i amb unes majestuoses vistes que arriben fins al mar.

Us animem a fer una escapada i formar part de la campanya!

www.hotelcancuch.com

b71d3fa4-64d5-4a30-9f90-6bc9b9a41228

Cerdanya Eco Resort col·labora amb la Fundació Guné a través dels “Socials Cerdans”.

I us preguntareu, que són els “Socials Cerdans”? És un projecte social creat per el Cerdanya Eco Resort per transformar una acció sostenible feta pel client en una donació a una ONG. Durant els mesos d’Agost, Setembre i Octubre, Fundació Guné serà una de les ONG’s beneficiàries dels Socials Cerdans.
Us animem a conèixer el Cerdanya Eco Resort per gaudir d’un entorn natural  i participar en els Socials Cerdans!

www.cerdanyaecoresort.com

Altres butlletins: