Regla de tres

Nova campanya amb Nur Organic!

En commemoració al Dia Internacional de la Higiene Femenina, Nur Organic juntament amb Fundació Guné llancem la campanya “La regla de Tres” #menstrualhygieneday #28maig per a afavorir el dret a l’educació de les noies adolescents.

Del 21 de Maig al 2 de Juny amb cada compra online d’un dels seus productes, Nur Organic donarà 1 euro

Per a adquirir productes menstruals per a les estudiants d’un centre escolar de Kolda en el qual estem duent a terme el projecte “Dret a una educació de secundària de qualitat i lliure de violència a la ciutat de Kolda, el Senegal” amb el suport de l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.

Coneix la campanya i ajuda’ns a aconseguir que les joves amb menys recursos no hagin de faltar a l’escola quan tenen la menstruació.

Més informació sobre el projecte