POLÍTICA DE PRIVACITAT

Política de privacitat:

A través d’aquest lloc web no es recapten dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement, ni se cedeixen a tercers.

Amb la finalitat d’oferir-li el millor servei i amb l’objecte de facilitar l’ús, s’analitzen el nombre de pàgines visitades, el nombre de visites, així com l’activitat dels visitants i la seva freqüència d’utilització. A aquests efectes, Fundació Guné utilitza la informació estadística elaborada pel Proveïdor de Serveis d’Internet.

En compliment del previst per l’article 5 de la LOPD, s’informa que les dades de caràcter personal que es recapten directament de l’usuari a través dels diferents recursos disponibles al portal, seran tractats de forma confidencial i quedaran incorporats als respectius fitxers dels quals és responsable la Fundació Guné, amb les finalitats que es detallen en el Registre General de Protecció de Dades no sent utilitzats per a finalitats incompatibles amb aquestes. Les dades recaptades podran ser cedits en els casos previstos, per a cada fitxer, en aquest Registre.

Els afectats poden exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició davant Fundació Guné, mitjançant escrit dirigit a Fundació Privada Guné amb domicili en Via Augusta, 120 1º 2ª oficina 11 – 08006 Barcelona.

Avís legal:

Aquest portal, que el seu titular és la Fundació Privada Guné, amb NIF G-63646947 domicili en Via Augusta 120, 1º 2ª oficina11, 08006 Barcelona i telèfon 933683400, està constituït pels llocs web associats als dominis fundaciogune.org,

Propietat intel·lectual i industrial

El disseny del portal i els seus codis font, així com els logos, marques i altres signes distintius que apareixen en el mateix pertanyen a la Fundació Guné i estan protegits pels corresponents drets de propietat intel·lectual i industrial.

Responsabilitat dels continguts

La Fundació Guné no es fa responsable de la legalitat d’altres llocs web de tercers des dels quals pugui accedir-se al portal. La Fundació Guné tampoc respon per la legalitat d’altres llocs web de tercers, que poguessin estar vinculats o enllaçats des d’aquest portal.

Fundació Guné es reserva el dret a realitzar canvis en el lloc web sense previ avís, a fi de mantenir actualitzada la seva informació, afegint, modificant, corregint o eliminant els continguts publicats o el disseny del portal.

Fundació Guné no serà responsable de l’ús que tercers facin de la informació publicada al portal, ni tampoc dels danys soferts o pèrdues econòmiques que, de forma directa o indirecta, produeixin o puguin produir perjudicis econòmics, materials o sobre dades, provocats per l’ús d’aquesta informació.

Reproducció de continguts

Es prohibeix la reproducció total o parcial dels continguts publicats al portal. No obstant això, els continguts que siguin considerats com a dades obertes a la Seu Electrònica, publicats segons el previst en el Reial decret 1495/2011, de 24 d’octubre, de desenvolupament de la Llei 37/2007, sobre reutilització de la informació del sector públic, per a l’àmbit del sector públic estatal, podran ser objecte de reproducció en els termes continguts en el següent Avís.

Registre General de Protecció de Dades

La informació sobre fitxers inscrits en el Registre General de Protecció de Dades es publica d’acord amb el previst en l’article 14 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD).

La reproducció total o parcial, fins i tot el bolcat del contingut del Registre a qualsevol suport, exigirà l’expressa autorització de la Fundació Guné.

Les dades de caràcter personal inclosos en el Registre no podran ser objecte de tractament, ni usar-se per a finalitats diferents a la d’aquesta publicació.

Llei aplicable

La llei aplicable en cas de disputa o conflicte d’interpretació dels termes que conformen aquest avís legal, així com qualsevol qüestió relacionada amb els serveis del present portal, serà la llei espanyola.