foto habitacio amb causa

HABITACIÓ AMB CAUSA

CAMPANYES

Des de Fundació Guné hem llançat la campanya “Habitació amb causa” dirigida a establiments hotelers.  L’hotel assigna una o diverses habitacions com a “Habitació amb causa” i una part de la seva facturació es destinarà a donar suport al finançament de projectes enfocats a garantir el dret a l’educació i l’alimentació a la Regió de Kolda, Senegal.

Beneficis per a l’Hotel

• Reconeixement com a membre col·laborador de la campanya.
  • S’estableix un vincle de cooperació entre l’hotel i el client a través d’una causa de justícia social.
  • Contribueix a que l’hotel es presenti com un hotel compromès i actiu en una acció social vinculada als objectius de desenvolupament sostenible.
  • Li permet diferenciar-se i tenir un valor afegit amb benefici tangible (donacions) i intangible (RSC).
  • Bonificació fiscal (desgravament del 35% de la donació)

Si vols sumar-te a la campanya o vols més informació, escriu-nos al mail: projectes@fundaciogune.org

Hotels adherits

olivia hotelscan-cuch