Sortim al programa 30 Minuts!

Aquest diumenge 3 de Novembre al programa 30 minuts de TV3 s’emetrà un reportatge sobre la Mutilació Genital Femenina, on Fundació Guné junt amb la nostra seu al Senegal Association Guné Kolda hem col·laborat.

La mutilació genital femenina és un atemptat contra la integritat física de les dones i una violació dels seus drets sexuals i reproductius. En l’actualitat més de 200 milions de nenes i dones han estat mutilades. El reportatge permet entendre què és la mutilació genital femenina, des del punt de vista de les dones que l’han patit, de veus d’activistes i expertes en la matèria.

No us el perdeu!

Matar el Monstre, la mutilació genital femenina al 30 minuts