TV3 emet la campanya de la Fundació Guné

Ens fa especial il·lusió compartir amb vosaltres que TV3 passarà la nostra campanya “Empodera una dona i mouràs un món”, que transmet l’objectiu i essència de la fundació.

La primera emissió serà avui 18 d’Octubre a les 18h al programa Tot es mou. Destaquem l’emissió del diumenge 21 d’Octubre a les 15.30h durant el Telenotícies migdia. Veure graella de les emissions.

Estem molt entusiasmades, perquè com entitat petita que som, estar a TV3 és una gran oportunitat per visibilitzar la tasca que fem.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres i us animem a compartir el vídeo a través dels vostres canals!

Moltes gràcies!!!!